U Nišu je otvorena specijalna bolnica za očne bolesti Veselinović

Stručni tim Specijalne bolnice za očne bolesti koristi najsavremeniju opremu uz koju je moguće obaviti dijagnostiku oftalmoloških oboljenja. Nakon detaljnog pregleda omogućena je rana dijagnostika i lečenje najvećeg broja oboljenja oka.

Specijalna bolnica za očne bolesti je nastavak, na višem nivou i sa savremenijom opremom, ordinacije Zona vida Veselinović.

Pacijenti u ovoj bolnici imaju mogućnosti i za daleko bolju dijagnostiku i lečenje, a posebno u oblasti hirurgije. Pored hirurgije katarakte i prednjeg segmenta oka, ovde se radi i hirurgija zadnjeg segmenta oka, kao i drugih savremenih bolesti oka.

Prema rečima prof. dr Ivana Stefanovića iz Beograda, koji inače radi najzahtevnije operacije u oftamologiji, ovo je jedna od najsavremenijih i najbolje opremljenih institucija, izuzetno mesto gde će pacijenti kvalitetom rada od strane najboljih hirurga dobiti istinske benefite.

Zahvaljujući vrhunskoj opremi i stručnosti lekara, u ovoj bolnici je moguće pomoći i pacijentima sa vrlo komplikovanim kataraktama. A zahvaljujući usavršavanjima mladih lekara, namera je da se u svim segmentima struke pružaju vrhunske usluge.

Bolnica raspolaže sa 10 ležajeva, prevashodno zbog pacijenata koji se operišu pod totalnom anestezijom, i poreg toga što je oftalmologija već uglavnom prešla u dnevnu hirurgiju.

Bolnica širom otvara vrata i pacijentima koji će moći da se operišu samo sa uputom, bez ikakve participacije u saradnji sa RFZO.

Recommend
Podelite